A spenót nem virág

2014. március 6., csütörtök


Amikor kigondoltam, hogy lesz nekem egy blogom és megvolt a váza, beugrott az egyik kedvenc mesekönyvem, "A lesz nekem egy szigetem". A legtutibb,  "A spenót nem virág" című fejezet. Mivel egész télen ősz vagy tavasz volt, és a tavalyi spenót még mindig folyamatosan szedhető és általában a kézenfekvő alapanyagokból ütök össze valamit, kitaláltam egy frissítő spenótlevest. Volt a fridzsiben egy édeskömény és két zöld alma is hozzá.

FRISSÍTŐ SPENÓTLEVES
hozzá: 3-4 maroknyi tisztított spenótlevél, 1 közepes édeskömény, 2 zöld alma, teáskanál olivaolaj,

2 dl tejszín, 3 dl víz, só, bors, citromlé

A megtisztított, vékonyan felszeletelt édesköményt a felforrósított olivaolajon megfuttattam,
hozzáadtam a hámozott és vékonyan felszeletelt almát, majd a spenótleveleket.
Könnyedén összeforgattam, botmixerrel krémesre dolgoztam, a tejszínnel és a vízzel összeforraltam,
sóval, borssal, citromlével ízesítettem. 4 pohárnyi lett, legközelebb kókusztejjel is kipróbálom.


 Fehér Klára: Lesz nekem egy szigetem mesekönyve pedig, innen tölthető le.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése